Saturday 26 November 2011

Medyum Hakkında Gerçekler!

Nerede benim deney ilk konu bulmak için bakmak ama Internet üzerinden. (Ya da hiçbiri diyelim) benim yerel gazete psişik okuma hatları eksikliği var gibi görünüyordu. Ancak Internet üzerinden seçim için bol vardı. 'Psişik Okuma Hotlines' için arama Google birçok sonuçlar üretti, fakat İngiltere'de olmak İngiltere'de medyumlar denemek için en iyi olduğunu gerçekleşmesine geldi.

Bazı ilginç sonuçlar psişik okuma hatları iade edildi. Psişik okumaları için listelenen en web siteleri olmasına rağmen, bazı web sitelerini taklit ve herkesin görmesi için kendi kişisel görüşlerini göndererek şüpheci insanlar hakkında sadece bir kaç. Kuşkucu bir yorum birkaç okudum ve medyumlar ile sözde deneyimleri hakkında ve bunların çoğu medyumlar meşruiyeti hakkında bir rant olmaya bulundu.

Yani kendim için deneyelim. Ben bulabildiğim ilk satırı çaldı. Ben düzgün bir kadın sesi, onun komik tarafından karşılandı; hatları üzerinde medyumlar çoğunluğu kadındı. Onlar kendi psişik duygusu ile daha fazla ayar var mı? Beklediğim gibi, çağrı maliyeti hakkında bir kaç soru ve feragatname ile karıştırmak vardı. Bayan burç tarih nasıl dayanır gibi, kişisel bilgi veren bir fikir gibi olmasa da, kişiselleştirilmiş bir okuma almak için bunun gerekli olduğunu fark etti, bana bir kaç kişisel sorular sormaya başladı doğum.

Ben bu bayan benim geleceği tahmin için çalışıyor ya da hayatımda ne olup bittiğini bana ise emin değilim. O dedi emare olabilir fikrimi kapısı olmasına rağmen, biraz doğru gibi görünüyordu?

"Ben zor bir zaman olduğunu görüyoruz" dedi! "O şeyleri daha iyi olacağını söylemek için gitti ama benim sağlık için dikkat etmelidir! Bu herkes için geçerli değil miydi? OK! Yeterince adil, sonraki psişik yardım hattı test etmenizi sağlar.

Ben, başka bir 'psişik satır' çaldı, bu bir ücretsiz bir okuma vaat ediyordu. Ben bir psişik bir erkek bana koydu sistem otomatikleştiren karşılaşacaksınız çağırdı. O sadece böyle ya da kötü bir psişik gün sahip olsaydı çok daha hakim bir yaklaşım vardı, bilmiyorum. Psişik okuma devam ederken bana son psişik olarak aynı soruları sormaya devam etti. Bu süreçte giderken bir prim oranı hattı olarak adlandırılan olduğu gibi ücretsiz bir psişik okuma ya da olup olmadığını merak kaldı. Bu konuda psişik sorulduğunda ücretsiz bir okuma ve diğer hatları ve düşük ücret sadece yönetici masraflarını karşılamak için olduğunu, dakika başına daha düşük bir maliyet ödediği olduğunu iddia etti. Hmmmmm! Astı!

Ben birkaç psişik hatları aramak için başladı ve ben daha fazla ödeme olmasına rağmen aslında bazı iyi deneyimler yaşadım. Ben ilk etapta kredi verme konusunda emin olarak ben herhangi bir kredi kartı hizmetlerinin kullanımı yoktu. Birçok medyumlar hayatımda ne olup bittiğini biliyor gibiydi. Birçok medyumlar, durum ve ne için dikkat etmeliyim ile nasıl başa çıkılacağı konusunda öneri sundu. Bu noktada ben iyi bir şans olduğunu, nüfusun geri kalanı gibi ve ne kadar merak ediyorum .... Benim şimdiki tavır (ilk etapta onları çağırdı) psişik bir tahmin olabilir.

Yani burada son test, psişik bir çağrı ve ben ne arıyorum hakkında biraz daha spesifik olabilir.

Psişik Okuma Hattı medyumlar çağırdı. Web sitesi, diğer web sitesini ziyaret ettiği biraz daha farklı görünüyordu. Bu gibi daha fazla iş gibi görünüyordu ama çok daha az hizmet satan diğer web siteleri ve her şeyden daha fazla Psişik Okuma Hotlines odaklanmış. Bazı ilginç okuma medyumlar hakkında bazı makaleler de vardı. Bazı makaleler, medyumlar ve onlar gerçekten ne bekliyordum düşünme beni. Yönetim kurulu bu yeni bilgiler alarak, telefon hattı, bir çağrı yaptı

Psişik, hemen yanıtladı her zamanki yasal uyarı verdi ve bana kendimle ilgili sorular sormaya başladı. Bu sefer kendim hakkında verdiği bilgiler hakkında biraz daha nazlı ama hayatım boyunca, örneğin belirli bir konu hakkında daha doğrudan iş.

Psişik tam olarak nasıl hissettiğini biliyordu ve iyi kavramak sorunları vardı, ama en önemlisi başarılar yaşadım. Şimdi bu garip biridir! Geçenlerde, bana almam gereken ne gibi adımlar tavsiye profesyonel bir bazı iş önerileri vardı. Şimdi psişik belirtilen iş danışmanı yapmamı söylemişti uygun bir kaç şey. Diye güldü ve cevap verdi herhangi bir iş deneyimi olsaydı psişik sordu, "Ben sadece insanlara yardım!" (Indecently, ben daha aynı tavsiyeyi işadamı ödedi).

Ben şaşırmıştım, bu bir bükülme koymanızı sağlar. Ben psişik ben gerçekten bir karar verme ile ilgili bir küçük beyaz yalan verdi. Psişik düz yalan yoluyla gördüm. NOT: psişik ilk bilgi vermek, doğru bilgi vermek, buna değer!

Tamam, ben bağımlısı oldu!, Ben telefon hattı tamamen psişik cesaret boyun eğdi önce silkeleyin. Bu kişi karşılamak için istedim! Daha fazla bilgi, daha fazla bilgi. Ben kendimi yüzünde tokat ve akılda orijinal amacı ile dikkat zorunda kaldı. Ben tüm soruları soran olduğu gibi sonunda bir tartışma oldu benim okuma devam etti. Ben etkilendim doğrusu!

Ben evlenmek istiyorum benim kız arkadaşım hakkında yardım ve bilgi için psişik probed. Şimdi burada benim eşsiz bir kişinin düşünme, böylece kimse benimle ilgili bir şey tahmin edebilirsiniz hissediyorum. O evleniyor hakkında benim rezervasyonları Ancak psişik sağ tarafında patlama oldu, ama daha da önemlisi onunla nasıl başa çıkılacağı hakkında konuştuk.

BANG! İşte bu kadar! Bu gerçekten ne medyumlar hakkında ne kadar yararlı psişik hatları bana doğdu.

Bu açıdan DİKKAT! Biri sizi gelecekte anlatmak istiyorsanız, o zaman belki ALLAH, hala bir cevap almak için en iyi kişi. Size hayatınızın anlamak istiyorsanız, başka bir bakış açısıyla bakmak tavsiye almak ve öğrenmek eylemde yoksa sizin için bir Medyum, sonra ne olabilir!

Psişik hayatında neler olup bittiğini görmek ve anlamak yardımcı olabilir, onlar hakkında konuşmak için başka kimse var konularda danışmanlık ve tartışabilirsiniz. Özünde bir koruyucu melek, yolu görmek ve sıkıntı zamanlarında doğru yola çekmek için nasıl yardımcı olan bir kişi. Psişik Okuma Hattı medyumlar büyük ve sonuç beni çok memnun etti. Beni yanlış anlamayın, ben şimdi diğer çizgilerden medyumlar medyumlar aldığım bilgiler ne kadar değerli olduğunu kafama dank etti Psişik Okuma Hattı medyumlar konuşurken, sadece iyi olduğunu biliyoruz.

Sonuç olarak, psişik okuma yardım etmek için vardır, biz normal insanların göremediğini görmek için sıradışı hediyeler, ya da orada gerçeği görerek eğer kısıtlamalar düşebilir görebiliyordu. Medyumlar tüm sorunları çözmek için yok, ancak aksi takdirde olmazdı sadece bir rehber!

KAYNAK :
Medyum Medyum Hoca Buyu Cesitleri Ayirma Buyusu

No comments:

Post a Comment